Dietistengroep_AmsterdamLeveringsvoorwaarden

Klachten

Uw diëtist doet er alles aan goede zorg te verlenen en alles zorgvuldig te organiseren. Mocht u als cliënt onverhoopt toch niet tevreden zijn, dan is het belangrijk dat te bespreken. Als dat geen oplossing biedt, kunt u een klacht indienen. Uw diëtist is aangesloten bij de Klachten- en geschillenregeling Paramedici. Meer informatie vindt u op www.klachtenloketparamedici.nl. Het klachtenloket is telefonisch of per mail te benaderen: 030 310 09 29 (maandag en vrijdag tussen 9.00 en 12.30 uur) of info@klachtenloketparamedici.nl

NIVEL zorgregistraties

Uw diëtist levert zorggegevens aan het NIVEL (Nederlands instituut voor onderzoek van de gezondheidszorg). Het Nivel kent een strikt privacy beleid en ontvangt van ons geen informatie waarmee patiënten direct geïdentificeerd kunnen worden. U kunt bij uw diëtist meer informatie opvragen en daar ook uw eventuele bezwaar laten registreren.

Meer informatie kunt u vinden op de website van Nivel Zorgregistraties eerste lijn: https://www.nivel/zorgregistraties en voor uw privacybescherming: https://www.nivel.nl/nl/nzr/over-nivel/privacybescherming.

PREM

De PREM is een landelijk afgestemde meetmethode om patiëntervaringen te meten. Een PREM is een (korte) vragenlijst die patiënten invullen waarin wordt gevraagd hoe patiënten hun zorg (hebben) ervaren. Het meetbureau QDNA voert de metingen uit.